Kiri tütrele (Saladus) 13.09.2019


Armas laps...

ma tunnen Sinu kurbust ja segadust ning kinnitan, et nii ongi vahel... ja siis, saan Südamekotta tulla ja võta sind embusse ja lohutada, armas tüdruk, mu südamerõõm, kõik läheb mööda ja sa naerad taas.

alati kui sellised kohad on, kus Sinus tekib torm või orkaan, siis tea, et torm on Sinus endas, selle ainuke haldaja ja hoidja oledki jah, Sina...

See Sina on see, kelle kohta Sina ütled - Mina Olen... kui oled oma raevu ja segaduse keskel on see Mina alati vaatleja... See on Mina, kes asustab Sinu keha, kuid pole sinu keha. las ma ütlen teistmoodi. kui võtad korraks ennast ütleme kogu päeva vaadelda... no, lihtsalt... sul on sündmused, mõned rõõmsamad, mõned vastupidi... aga seal on see Mina, kes suhtub kõigesse ühtemoodi, rahulikult, aga ka osavõtlikult. see mina teab kõike, sest ta osaleb kõiges ja näeb kõike... Sa võid sellele misiganes nime anda... aga see on Sinu tuum, see kes Sa tegelikult oled.

See kes võitleb, karjub, naerab, sööb... see on selle Mina Siinne väljendus, keha on kui laev või purjekas mis seilab merel. aga Mina sinu sees on selle Purjeka juhataja, kapten.. laeval on ka meeskond ja kõik muu laevale vajalik, see on sinu selle elu erinevad meeleomadused.... Nii, kullake on kõigil... kõigil on oma laev ja meeskond.


olen Sinu ja ema vastandlikusest koguaeg teadlik, see on minu jaoks nii maagiline ja müstiline, et te olete teineteisele vastand-ajal sündinud...

ma tean seda, et kõik asjad sünnivad ja toimuvad tähendusega... nii ka see, et Sul on ema, kes esitab sulle kõrgeid nõudmisi, mis tunduvad Su meelele ... kuidas iganes Sa neid siis ka kutsud. 

Ema tähendus on majesteetlik igas mõttes, sest ta annab endast elu... kunagi ka Sina. Minu ainus soovitus ja palve Sulle on, et hoiad meeles, koguaeg, mil kodus elad... et ükskord on Sinul tütar, kes tuleb sõnumiga, mis on vastus sellele kirjale, mida Sina praegu oma emaga olles kirjutad. st. alati, ALATI hoia meeles seda, kuidas Sa soovid ja unistad ja koged, et milline on kunagi Sinu tütar... 

Selle vundamenti laod Sa praegu koos oma emaga... eks ema elab seda Sinuga üle, milliselt ta nägi või vastupidi, milline on tema tütar, tütred... Sul on nüüd see Saladus teada, hoia seda kogu elu ja ükskord saad selle oma lastele pärandada... küll Sa tead, millal selleks õige aeg on!

Sinu ema annab oma parima ... jah... parima kõige selle juures, kes ta on, et teil on kodu, toit ja riided ja muu... Ta teeb seda nagu ... no, kirjeldame seda nii... nagu kojamees või koristaja, keda keegi ei märka... aga kõik leiavad tänavate puhtus ja koolides puhtus on ise-enesestmõistetav...

tuleb õppida nähtamatuid asju armastama, väärtustama ja hindama...

Õpi oma emas ja vanaemas ära tundma neid omadusi, mis on Väärtused, otsi, kirjuta need omale salamärkmikku.

Järgmisena kirjuta kõik need omadused, mis Sulle hetkel ei meeldi... aga nendega on oma lugu. vaata neid nädala pärast uuesti, siis kuu, siis aasta ja siis vbl 5 või 10 aasta pärast. Sa näed, et see, mille arvasid saastaks on tegelikult kuld.. 

Nendega, mida Sa väärtuseks nimetasid võib juhtuda, et need ei muutugi... või kui muutuvad, siis saad näha, et need olid ehk need, mis Sinu meel soovis...

Õpi oma südamega vaatama, pane meel ja mõistus kõrvale.
Õpi oma südamega väärtusi tundma.. pane need endale kirja, mis on väärtused ja tunneta neid endas, kuulata seda Mina, kellest kõnelesin. Sa võid leida neile väärtusi tähistavatele sõnadele sügavamaid tähendusi...

Ma olen Sinu ja Mio ja Simo ja Joonase juures alati, aga ma olen teistmoodi. Kui kuulatad, siis tunnetad.

Mured lähevad mööda ning sünnipäev saab toimuma selle parimal moel, aga parimal tähendab seda, et selles on kõigil rõõmus. Sünnipäeva tähendus on pisut laiem kui vaid Sulle rõõmu pakkumine. Sünnipäev on tegelikult see päev, milles Ema andis osa oma jõudu ja sära ja tarkust ja kõike muud endast ära, et Sina saaksid elada...

Nüüd kuulata ja vaata ennast peeglist, milline sa oled näolt ja südamelt, see on Sinu ema ja minu armastus mis sealt otsa vaatab... See on puhas Elutuli... 

Sul on põhjust õnnelik olla, sest Ema on andnud peaaegu kõik endast, et sünniks selline imeline Tütar nagu Sina... vaata teisi Keiti, Kellid, Karolini.. ja võrdle enda elujõudu ja kõike muud... ja Sa näed, milline on olnud Su ema ja minu armastuse jõud!!!!!!!!

nüüd on Sinu kord selle jõuga looma hakata, oma andeid ja keha harida ja hooldada.

Sa oled Jumalik Tütar ja ma tänan iga päev, IGA PÄEV Loojat, et mul oli isa ja ema ja Sinu ema Isa ja Ema, sest ilma nendeta poleks olnud meil Sind.

Sa kannad kahe suguvõsa kaunimaid ja harmoonilisemaid jooni, tea seda, väärtusta seda, hoia seda ja ole tasane, st väärikas ja julge samal ajal.

Suudlen Su palgeid, armas tütar, Sa oled mu Südames.

Kommentaarid