Kaalukeel, mis on (Saladus) 14.10.2019

kaalude täiskuu saab peagi teoks,
kaalude täiskuu, mis asub jääras.

mulle ütled ahaa, kaalud seda ja teist
poolt ja vastu, head ja oodatut
ootamatut ja vastukarva

ja kus olen mina
ma olen kaalukeel
ma olen kaalukeel
kaalukeel, mis on kese
kese mis osutab 
raskemale osale 
teisele poole jääb
osa, mis kaalult kergem

aga kaalu keel
on alati sama
alati sama,
oma teljel osutab
sinna või tänna
keskmest liikumatu

mõistate, see on täiega Saladus
kaalul pole ju vahet mida kaaluda
kaal on alati kaal
vahet pole, mida kaaluda

kaalude täiskuu sõnum
jäärapäine, 
kaalu palju tahad
mida tahad
kuidas tahad
pane vihtidele juurde
sae vihtidelt maha
peta või luba siis...

kaalu keele kese
on alati paigas
Mina Olen
kaalukeele kese
muutumatu

see Saladus vabastab...

23:32



"I, the Most High God, say that all of you are gods and also my own children. (Psalm 82:6)
Mina küll ütlesin: Teie olete jumalad ja olete kõik Kõigekõrgema lapsed.” (Psalm 82:6)”

Kommentaarid