Loomulikkuse (Saladus) 16.03.2020

pildi kodu
Omas Universumis elades ja toimetades võib jääda märkamatuks see, et mu ümber on veel teisi, paljusid, miljardeid teisi Universumeid... igaüks meist on omaette Universum, milles olija on oma Universumi täielik Suverään...

ning

siit saab astuda edasi teadmisse, et:

minu LOOMULIK võib olla teise EBALOOMULIK...

lihtsalt - see, mis minu jaoks on enesestmõistetav, arusaadav lihtne... võib!!! justnimelt - võib, mitte ei pea või ei tohi või... lihtsalt - VÕIB OLLA teise jaoks Ebaloomulik... Universumid on ju erinevad.

See tähendab, me tuleme siis maale,  nagu raamatukokku - kuulatame teiste lugusid, õpime teiste mõtteid, võtame neid omaks äratundmise järgi jne... käitume nagu meile loomulik tundub...
Selles raamatukogus lugejaks olemine tähendab Saatuseraamatust, võib öelda ka Akashi kroonikatest teha elupikkune väljavõte, minu Saatus saab tähenduse, milles etteantud saatus on raamatukogus juba olemas, võtan selle ja loen/elan... ja sellest saab minu maitse ja loomulikkusega maitsestatud Saatus...

aga kui teadmiseks võtta, et Minu Loomulik võib olla! teise Ebaloomulik, asetub kõik ehk värskemasse valgusse, mõistmisse... st teise mittemõistmine või teise arusaamatu käitumine on lubatud!?, seda pole vaja arutada, küll aga saab küsida, et kuidas teise maailma Loomulikkus välja paistab, toimib. seegi võib osutuda valgustuslikuks.

kui luban endal elada niisuguses teadmises, on mu igapäevasel teadvusel võimalus laieneda kahekorra, kui kohtan seda, mis on mulle ebaloomulik. see lihtsalt pole mulle veel mõistetav, aga võib saada loomulikuks kui suudan seda mõista.

kohustust pole, on vajadus avarduda.

kuidas see välja näeb.. see on nagu pidevalt uuena avanev (Saladus)

Praegunegi ajahetk on unikaalne.. nagu muudki. Selle erakordsus on ühisteadvuse plahvatuslik avardumine... praegu veel läbi hirmu ja teadmatusega vürtsitatud, sest me justkui astume pimedasse ruumi... mõnede sisemine tuli on saanud plahvatuse osaliseks. mõnel on sisemine tuli kontrolli alla saadud, mõne on see neelanud, mõni veel tegeleb ohjamisega, kehalise ohjamisega.

võib ju olla, et see Ebaloomulik kannab endas sõnumit, mis oma määratuselt paneb küsimuse alla kogu senise eksistentsi fookuse ja avab suuna, mida praegused ponnistused püüavad tagasi hoida, sest Universumite ülesehitus võib sedavõrd muutuda, et see ei sobitu enam praegu veel kehtivasse tsivilisatsiooni mudelisse

seegi on praegu Saladus ja see saladus avaneb iga päevaga pisut rohkem...

Kommentaarid